През първите четири години в началното училище децата изучават не само техниките за писане, четене и смятане, но и други предмети като МНК (човек, природа, култура), музика, спорт, медии, различни други проекти, свързани с външния свят и околната среда, както и работни групи, като по този начин развиват своите компетентности (предметни, социални, личностни и методически).
След завършване на предучилищна степен и успешно издържан тест, децата постъпват в първи клас на началното училище.
Малки групи, силен фокус върху класния ръководител, цялостна култура на учене и не на последно място доброто и тясно сътрудничество с родителите създават положителна учебна атмосфера в класната стая. С помощта на работа в проекти и на станции, планове за деня и седмицата и на други методи развиваме учебни процеси, които ефективно съчетават движение, възприятие и познание. При това поощряваме социални, специализирани и методически компетенции и придружаваме децата по пътя им към самостоятелност, самоусещане и креативност.
![DSC_6363.JPG](https://static.wixstatic.com/media/848aff_1865766dfa7d4b8e815e2c9a70a0b137~mv2.jpg/v1/fill/w_410,h_274,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/DSC_6363_JPG.jpg)
Този процес е толкова по-успешен, колко по-интензивни и стабилни са езиковите компетентности. Поради тази причина централен аспект в нашата работа с децата е изучаването на езика. Благодарение на срещата на културите всеки ден изживяваме и поощряваме ценности като толерантност и откритост.
![Немско училище София училищни степени.JPG](https://static.wixstatic.com/media/848aff_95594e8a1aa849978a321337c2072bd3~mv2.jpg/v1/fill/w_103,h_60,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/%D0%9D%D0%B5%D0%BC%D1%81%D0%BA%D0%BE%20%D1%83%D1%87%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%89%D0%B5%20%D0%A1%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F%20%D1%83%D1%87%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%89%D0%BD%D0%B8%20%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D0%B8_JPG.jpg)
В нашето начално училище заради холистичния поглед върху ученето и развитието, който се базира на по-широка и по-задълбочена перспектива в когнитивен и афективен аспект, децата живеят и учат, играят и откривателстват, слушат и разказват, изпробват и експериментират, рисуват и творят.
В края на началното училище изпращаме нашите деца, въоръжени с добри езикови познания, добра обща култура, важни компетентности и широк светоглед в гимназиалната степен.
![детски рисунки.JPG](https://static.wixstatic.com/media/848aff_d041cd26da46401a9a435aeff6e7652d~mv2.jpg/v1/fill/w_103,h_67,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/%D0%B4%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%20%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%83%D0%BD%D0%BA%D0%B8_JPG.jpg)